نکاتی برای گزینش و خرید بو مطلوب :
نوشته شده توسط : علیپور


نکاتی برای گزینش و خرید بو مطلوب :
شاید برای شما هم این رخداد اتفاق افتاده باشد که بعد از خرید رایحه متوجه بشوید که دقیقا آن چیزی که می خواستید را به دست نیاورده اید و از عطر و ماندگاری بو خویش راضی نباشید. البته نکاتی موجود هست که با پی بردن و رعایت آن بعد از خرید پشیمان نشوید.
مارک رایحه
می بایست بدانید که مارک ادله بر خوشبو بودن بو نیست. شرکتهای تولید رایحه سالانه عطرهای مختلفی را وارد بازار می‌کنند. به این دلیل‌که بایستی پاسخی برای تمام ذوق های گوناگون داشته باشند تا همگی از آنان راضی باشند و این استدلال که پر اسم و رسم می باشند استدلال بر آن نمیباشد که رایحه های خوشبو و مطلوب سبک شما داشته باشند.

عطر زنانه خوشبو
شکیبایی داشته باشید
در هنگام خرید رایحه شتاب به خرج ندهید چون که تمام عطرها دارنده سه نت می‌باشند و هرمورد از این نت ها بوی متفاوتی داراست. بوی او‌لین که به مشامتان میرسد نت اول میباشد بعد بعداز تعدادی نت میانی که بوی اصلی رایحه میباشد پخش خواهد شد و در غایت نت نهایی بو میباشد که پخش خواهد شد. پس وقتی که به خرید بو به مغازه ها مراجعه میکنید برای آزمایش بو چندین لحظه عصر بدهید تا نت میانی به مشام شما رسد و تعیین ظریف تری داشته باشید.
بیش تر از حد آزمایش نکنید
تا بحال اتفاق افتاده میباشد که هر چه طولانی تر به شما رایحه معرفی می‌شود گزینش دشوار خیس میشود. چون که با بوییدن یک سری بو مشمام شما به جهت تحریکات متواتر در گیر یک ضعف موقت در تشخیص می‌گردد و قدرتمند به تشخیص همه بو ها نخواهید بود. پس بهتر میباشد که بعداز بوییدن سه عدد چهار رایحه تعیین خویش را انجام هید.
ماندگاری بو
برای اینکه بتوانید ماندگاری عطری که قصد خرید آن را دارید آزمایش فرمائید می بایست که بعداز آزمایش رایحه از دکان بیرون گردیده وقت تلف فرمایید تا متوجه بشوید که همچنان ماندگاری دارااست یا این که نه. این نکته را هم بدانید که اگرکه توقع ماندگاری بیشتری از بو دارید بهتر میباشد بدانید رایحه های پرفیوم با درصد مخلوط 20-30 درصد ماندگاری بسیار بالایی دارا‌هستند.

اردمی
بو را در کجای تن آزمایش کنیم

همان گونه که احتمالا می‌دانید رایحه را به هرقسمتی از تن نمی زنند بلکه در نقاطی که دارنده نبض میباشد آزمایش می‌شود مانند روی مچ پشت گوش و روی گردن. اگر‌که پوست شما هم مرطوب بوده و کم آب نباشد پخش رایحه بیش تر خواهد شد. وقتی که بوی بو با بوی تن شما ادغام میگردد بوی متفاوتی پخش خواهد شد. مچ دست ها را به هم نماليد. زیرا گرمايي که ايجاد مي شود بو را از بين مي موفقیت.

بو فاسد

در آغاز بایستی بدانید که بو های عمری در میان 5 تا 15 سال دارا‌هستند و اگر‌که مورخ انقضای آن به انتها رسیده و فاسد شود تماما مشخص و معلوم خواهد بود. عطرهای فاسد دو رنگ مي شود و روي عطرها لايه ای از روغن نقش مي بندد.

از دکان های دارای اعتبار خرید نمائید

 





:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: